Hanımlarr lütfen yardımcı olun uyumayanlar,
Rahimde ağrı vardı sanki sancı gibi vuruyordu rahme acile gittim NST çekindim hafif sancılarım olduğunu söyledi doktor yarna randevu verdi uyuyamıyorum gözüme uyku girmiyor böyle durum yaşayanlar varmıı bir sıkıntı çıktımı 29+2 gebeyim