Derya Deletedmom_12 ben kullanmıştım çok ani şekilde apandisit yerimde ağrı oldu çok sancı çekiyordum bebeği strese sokup tehliye girmesin diye progestan kullandım ve bol bol yatış asla ayağa kalkmadan
motherofcats 34.haftaya kadar kullandım. tüp bebek olduğu için tüp bebek doktorum erken doğum riskine karşı kullandırttı. herhangi bir sorunum olmamasına rağmen. fitil olarak kullandım ben.
BadoDe Deletedmom_12 Ivf bebek muhtemelen o yüzden ama düşük riski artık 26. Hafta olduğundan kalmadı
Stoppedstar Neredeyse başından beri kullanıyorum. 28. Haftadayım. Doktora sordum 36ya kadar dedi. Düşük riskim vardı. Artık erken doğum riski diyelim adına.
Betulxxx Deletedmom_12 keseyi gördüğümden beri kullanıyorum 32 haftalık oldum sayılır. Düşük erken doğum riskini yok ama öncesinde5 kaynım var diye kullanıyorum. En az 3-4 hafta daha kullanıcam sanırım