Es5ra
Merhaba arkadaşlar 27 haftalık hamileyim.47 kilo ile hamile kaldım şimdi ise 58 kiloyum.karnım tef gibi gergin🤭çevremdeki hamile olan arkadaşlara bakıyorum onların böyle değil hatta kendileri de karnımın bu kadar gergin olmasına şaşırıyorlar.zayflıktan dicem ama baya da kilo aldım.sizce nedeni nedir?doktora da böyle bişeyi sormaya çekindim gülünç duruma düşmemek için😁sizlerin belki bi bildiği vardır diye sormak istedim.