İyi geceler arkadaşlar bugün rahatsizdim acile gittim ve 21 den 24e kadar ancak muayene olabildim sonra iki serum verildi ve Kan tahlili alındı ama 3 saat sonra çıkılacak söylendi o yüzden bekleyeceğim çünkü küçük kızım evde durmuyordu yorumlarmisiniz rica etsem kötü bisey varmi çok sagolun simdiden