Ayseaysa bekledim bebeğin 48 saat süresi var doğmak için sadace enfeksiyon riskine karşı gidilse daha iyi olur tabi ama ben daha öncesinde doğum eğitimi aldığım için bilincliydim o yüzden sancimi da bekledim suyum geldi 1 gün sonra da hastaneye gittim bebeğin hareketlerini vs hissediyordum çünkü gittiğimde de 3 cm acilmam vardı "4 cm kadar günler surebilcegini ondan sonraji sürecin 4-10 cm de çok hızlı sürdüğünü 6-12 saat içinde doğumum gerçeklescegini "bildiğim için sancılarımi evde karşıladım rahatlıkla da doğuma gittim 3 cm acilmam vardı sancimdq 5 dk bir vurmaya başlamıştı dedim doguruyorum artık gideyim 6 saaat sonra da doğum yaptım