Duyguch01 ben o haftalarda aynı 14 saat yol gitmiştim otobüsle doktor çok onermemisti ama herhangi bir sikintim da yoktu doktor tedbir amaçlı olarak dedi ki eğer illa gideceksen her molada mutlaka gez mola süren bitene kadar dedi aynı şekil yaptım doktorun dediğini ve sağ salim inmistik ve zaten yolculuktan 3 gün sonra kontrol ettirdim bebeğimi Bi sıkıntı var mı diye çünkü o haftalarda bebegin hareketlerini vs hissedemiyoruz o yüzden yinede baktirmistim