Kızlar goguslerimde ,göğüs altımda sanki kaburgaların dan bogazima kadar çok farklı bir ağrı var ,gaz desem değil batma desem değil mide yanması değil tanimlayamiyorum . 26. Haftadayim Yaşayan var mı bebek büyümesiyle mi ilgili geçiyor mu uzun mu sürüyor