Elif-dmn Kızlar sizin bebeğiniz de gece gündüz hareket halinde miii karnımın şekli şemalı değişiyor resmennn, bide hep bir tarafa toplaniyo sanırım orası şişik oluyo bir süre ☺️
Bsr_a Bende 35+1 aynı şekilde benimde öyle özellikle sol tarafa toplanıyor 😄 elimle dürtüyorum düzeliyor zaman azaldıkça hem seviniyorum hem üzülüyorum artık karnımda hareketlerini hissedemicem diye 🥲
Boncukoyunu1 35+3 bizimde öyle top gibi bir yere ( genelde sol tarafim) toplanıyor. Elimde seviyorum orayı sonra düzeliyor☺😍 bazı günler iyi hareketliyken bazı günler az hareketli oluyor 😌