Arkadaşlar bu ikinci doğumum olmasına rağmen çok korkmaya başladım oğlumu normal doğumla kucağıma almıştım simdi 36 hafta gebeyim ve yalancı sancılar geldikçe korkuyorum öleceğimi hissediyorum sizde durumlar ne ? Beni rahatlatın lütfen her doğum şeklinden de korkuyorum bu kez