Oznurozdemir Kızlar an itibari ile 38. Haftaya girmiş bulunuyorum. Normal doğum istiyorum ama bebek gelmeyecek en son sezeryana kalıcam korkusu kaplıyor içimi hep. Ne yapsam etkili olur acaba 🙄
NurberaMom Oznurozdemir bende su gelmesi sancı suni sancı vb hepsini çekip ama sonunda Sezeryan olacakmışım gibi hissediyorum hep geceleri de rüyalarıma giriyor bu süreçler 😐
Ebrucekin Oznurozdemir ayy bende de şu var suyum azalirda sezaryan olurum korkusu ama merak etme canım gelir o sen korkunu düşün me bende öyle yapıyorum benim ikinci bide yine heyecan korku oluyor nekadar bilsende
zeynepkk Oznurozdemir 37+4 oldum ve normal doğuramıcam diye çok korkuyorum 🤦🏻♀️ normal doğumdan da korkuyorum ama sezaryen asla istemiyorum
NurberaMom girl_boy_annesi sıcak suya oturma konusunda süre vb biraz daha detaylı bilgi verir misiniz ?
Selcanmeral NurberaMom ah aynı dert inan bendede var 39+2 oldum ne sancım var ne açılmam doktor 41 e kadar beklicez dedi 9 aydır bekliyorum ama şu son günler çok zor geliyor çok korkuyorum saatlerce suni sancı çekip sezeryana alınmaktan
Nus_12 NurberaMom bende yaa gebeligim bel ağrısıyla geçti şimdi hicbi ağrım yok ilk doğumum ikisindende korkuyorum
NurberaMom Selcanmeral ben daha 36+4 deyim ama korkular sardı çoktan birde tüp bebek olduğu için psikolojik de olabilir. Sizin için de 41 e kadar beklemek de riskli değil mi birde kilosu da o zamana kadar fazla olmaz mı? Benim 36+0 da 2900dü kız bebek haftada 250 gram alıyor zaten bekledikçe normal doğurma olasılığı düşüyor 😐
Selcanmeral NurberaMom ah bi bilsem düşünmekten psikolojim bozuldu devlet takipliyim normal doğum olsun diye bekletiyorlar ama kaka yapma ihtimali ve iri olma ihtimalide var dediğiniz gibi napıcam bilmiyorum denemediğim yol kalmadı sancı vs hiçbişeyim yok 12 gün önce nişanımda geldi tık yok
izobellaaa-_- Bende 37+6 oldum bundan sonra her an gelecek heyecanı var ama hiççççç belirtim yok ağrı vs zaten hiç yok bende normal doğurmak istiyorum 🥹
Oznurozdemir izobellaaa-_- zaten senle aynı gidiyor bizim durumlar 😀 inşallah aynı anda doğururuz normal bir şekilde
minnosanneyim Oznurozdemir aynı durumdan bende muzdaribim 🥺38+3 olduk yarın kontrolüm var inşallah bu hafta doğar diye umut ediyorum 🤲🏻
23782017134 Benimde 3e7+1 haftaligiz ama hiçbir belirti yok hemde bebbegim makat gelişi doktorum son haftaya kadar bekle dedi belki döner diye ama kızım hala dönmedi inşallah gittigimde sezaryan için gün verir