Aloneanqel Nasıl gidiyor bacılar ? Ben ağrıdan sızıdan uyuyamıyorum. Karnım çok şiş hissediyorum rahat yatamıyorum. Offf daralıyorum nefes alamıyorum 😮💨
Bybrs Aloneanqel aynı nefes alamıyorum tansiyon zaten sorunlu uyuyamıyorum birde ağrılar var gece gündüz yatıştayım ailem var onlar yemek ev işi yoksa odadan odaya yorgunluk nefes alamama durumu yaşıyorum
Fatoskty Aloneanqel aynı durum bende de var 36. Haftaya giricem bu haftalar daha zormuş. Geceleri sürekli tuvalete kalkmaktan uykumu alamıyorum . Sağa dön sola dön yataktan kalkarken zorlanma 🤦🏻♀️ Birde kalbim de hızlı atıyor üşengeçlik desen diz boyu ayyy anlatırken bunalıma girdim
Boncukoyunu1 Çok şükür ağrım sızım yok ama bir şey yapmaya mecalimde yok. Sürekli yatmak istiyorum. Bir de bugün ilk defa baş dönmem oldu
Aloneanqel Boncukoyunu1 havanın sıcak olması da bizi çok etkiliyor bu son ay olunca 🤦🏻♀️ Doğumun ne zaman canım senin ekimin 20 si dedi bana
Boncukoyunu1 Aloneanqel Normal doğum olsaydı 21 ekim gibi bekleniyordu canım. Sezeryana döndük bazı sebeplerden dolayı 39.haftada olursun dedi doktorum. Günü daha belli değil
Aloneanqel Bybrs maşallah Allah nazardan esirgesin 🙏🏻🧿 sana da benim gibi x2 zor geçiyor desene 🥲 ilk bebişin kaç yaşında canım
Aloneanqel Boncukoyunu1 yaa benim ki de zorunlu sezaryen. Ama neden belli değil. Normal şartlarda 39+0 oldu mu alalım der ya doktorlar ondan soruyorum. Şeker flan yok değil mi? Bende gebelik şekeri olduğu halde 39+0 dedi bilemiyorum tabi yine de
el1fff Aloneanqel 25 ekimi bulmaz dedi doktorum şu an 35. Haftadayım senin ne zamandı daha doğum tipi de belli değil :(
Boncukoyunu1 Aloneanqel Benim bebişin plesantası aşağıda kalmış canım yukarı çıkmamış. Oda kanama doğumda kanama riskim yüksekmiş. Bebeği tehlikeye atmayalım sezeryan olman daha iyi dedi doktorum. 39. Haftada olacak inşallah
Aloneanqel Boncukoyunu1 hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 İkisi de doğum sonuçta hiç önemi yok. Bana planlı olunca zaman geçmez oldu 🥲😇 peki Kız mı erkek mi bebiş 🥰
Aliyeva91 Boncukoyunu1 Merhaba,peki sizde haftaniza gore plesantanizin kalinligini kac soyledi doktor? Bende 34 hafta 5 gundur plesantamin kalinligi 49 mm, doktor bana bunun iyi olmadigini soyledi 🥺
Boncukoyunu1 Aloneanqel Günü netleşse rahatlayacağım 😂 bugün yine sordum önümüzdeki günler konuşuruz dedi doktorum😂 erkek olacak, sizin cinsiyetiniz nedir 🥰
Aloneanqel Fatoskty okurken nefesim kesildi benim de. Aynı şeyleri bende yaşıyorum 🥲♥️ Şu 39 bir gelseydi ya hayırlısıyla
Aloneanqel el1fff benim zorunlu sezaryen geçen yıl da bir sezaryenim var çünkü 😊 19-20 ekim bizim de inşallah ♥️🙏🏻 Zaman geçmiyor sonuna gelince
Bartumomy Halsizlik , uykusuzluk bide üstüne mide bulantısı eklendi bu ara 🤦♀️ günler geçmek bilmiyor sanki
Aloneanqel Bartumomy Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 hayırlısıyla. Bu son ay insanı çok zorluyor gerçekten 🥲