DuyguGkgz bizde 38+5 ız gece yarısı 6 ti olucaz inşşalh sadce arada bel ağrım oluyor okadar dün doktora gittim bebek doğum pozisyonunu almış artık bekle sadce dedi ama bende tık yok sanki doğurcakmıs gibi hissetmiyorum cok sabırsızlanıyorum bi yandanda