Saaaaa Kızlar 32 haftalığız bugün benim kızı 3.kez hıçkırık tuttu normalde arada oluyordu ama bugün 3.kez oldu bi günde sizde de oluyormu ☺️
Derya_gumus Saaaaa bebeğin hickirdiğini nasil anliyorsunuz:) cok merak ediyorum tarif edebilirmisiniz bende o ani yasamak istiyorum bana her yaptigi bebek hareketiymis gibi geliyor;)
elifuslu1002 26asya al benden de o kadar hani benimki daha şiddetli oluyor haftama gore 37 haftalığım uzun sure devam ettimi sinir bozucu okuyor sjsjsjjs
Gamzesnn Derya_gumus kendi hıçkırığımız gibi ama ses çıkarmıyomuşuz. 5 saniyede bir tekme atar gibi düşünün ama tekmenin daha az şiddetlisi
26asya Semaa12 Derya_gumus ilklerde hosuna gidiyo insanin benim nerdeyse 3 dakka suruyo hickiriyi bi saatten sonra beni rahatsiz ediyo bazen uyumaya yakin oluyo uyuyamiyorum arkadasin dedigi gibi bizim hickirigimiz gibi kalp atisi gibi benimde basi asagida oldugu icin hemen karnimin alti baya baya gozle gorunur sekilde hisediliyo 🥰😇
Boncukoyunu1 Semaa12 Düzenli aralıklarla pıt pıt atıyor orası ☺ benim bebiş doğum pozisyonunda başı aşağıda pıt pıt atar tekme gibi değil ama bilirsiniz aşağıda hissederim 🥰
Hulyaaa1 Ben dikkat ettim hep bişey yedikten sonra oluyor sordum doktora normal dedi ciğerleri gelişiyor 😇