Yonca21 tıpta bu mümkün ama öyle bir risk almaya değer mi bilmem zaten bir kere sezeryan olmuş birde normal doğum yapıp aşağı bölgenin de deforme olmasına gerek yok ben iki doğumu da normal yaptım bana göre en büyük avantajı hızlı toparlanması tabi sezeryan olup hemen ayaklanan nice anneler de var