Oncelikle evlenip ankaraya tasindim suanda hamileyim bebek dogacak az bir zamanimiz kaldi hayirlisi ile insallah rabbim hamile olanlari saglikla kurtarsin isteyen herkese de nasip etsin insallah burada hangi hastane iyi hic bilmiyorum cocuk doktoru onerebilir misiniz ilk etapta ozele goturmeyi dusundum dogumu ozelde yapacagim icin ilk kontrolleri ozelin doktorunda olur ama daha sonrasi muayene ucretleri arttigi icin devlete goturmek istiyorum cunku isitme testi,kalca cikikligi ultrasonu,rop muyenesi falaan olacak bunlara ozelde para vermek istemiyorum bebek dogduktan sonraki surec nasil ilerliyor acaba randevu mu aliyoruz direkt mi gidiyoruz bilgisi olan annislerim bilgi verirler mi acaba tesekkur ederim🥰