mucizeyukleniyor benim emzirene kadar bir sorun yoktu çocuk doğdu emzirmeye başladım ilk günden yara oldu zaten krem zeytinyağı bende bisiler denedim ama bence hiç bişey fayda etmiyor kapakları denemedim ama biraz daha kalsaydı deneyecektim çok şükür o şiddetli acı bir hafta falan sürdü sonra kademeli olarak acısı geçti kurtuldum birde o ara dikis ağrısı rahim toparlanmasindaki acilar derken acıların kadını modunda yasayinca idare ediyordum sanırım 😂😭