Yazz12
Merhaba , siz sağlıklı doğum yapabildiniz mi acaba aynı durumu ben de yaşıyorum 19+3 gebeyim , ağrılarım çok fazlaydı ayakta yürüdükçe daha çok oluyordu doktorum kontrol etti rahim ağzı kısalığı ve açılma yoktu iyi dedi , ama ağrıları risk olarak gördüğü için progestan fitil ve magnezyum yazdı , bunları kullandıkça ağrım azaldı ama rahim ağzında kısalma olabilir mi korkuyorum