Betussdnz 5+4 hamileyim bugün kasığımda sürekli ard arda böyle birisi iğne sokuyor gibi bi sancıma var bu normal mi birşey yoktur dimi ?
Honeyballl Betussdnz evet canım normal su içmeyi ihmal etme benim doktorum Kasık ağrın olmasın istiyorsan su içmeyi ihmal etme dedi. Gerçekten su içtikçe hafifledi psikolojik de olabilir bilmiyorum 🙈🙈
Anonim11 Betussdnz eğer batma şeklinde ağrın varsa net enfeksiyon vardır. Bende bu şikayetle gittim fitil verdi. Şu an sadece adet ağrım var doktoruna söyle bunu. İdrar kan testi yaptır emin ol. İlk aylarda enfeksiyon çok önemli
Alimm-5 Korkma canım allahım izniyle bişey olmaz ilk haftalar benim hem kasıklarım hem belim çok fenaydı sonradan geçiyor sadece bu haftalarda fazla ayakta falan kalma yat bol bol dinlen