Kizlar ben 13+2 haftalık gebeyim karnım ufaktan çıktı ama kendimi 9 aylık gibi hissediyorum nefes darlığı yorgunluk özellikle geceleri bı ağırlık çöküyor göbeğim kocaman gibi geliyor bana normal mi bu acaba daha şimdiden böyle hissetmem ikinci gebeliğim bu arada .. ilkinde 6 aylikta başlamıştı ağırlaşmam