Elifsntrk Gookceeeee 19+1 haftalık hamileyim 2 gündür aynı şikayetleri yaşıyorum iki bacağımda birden ağrı var bilhassa diz kapaklarım kopuyor yatamıyorum bile bugün doktorumu aradım ve hemen magnezyum başlayalım dedi her gün maden suyu da içerim ama yine de böyle oldu işte
buseherek01 Gookceeeee aynı şekil bende öyleyim canım bazen uyuyamıyorum bile kontrole gittiğimde doktoruma danışıcam
Kubrailkan Magnezyum takviyesi gerekli muhtemelen 🥰 doktorunuza danışın benimde oyleydi. Kasıktan aşağısı tutulur dereceye geliyordu. Magnezyum kullandım 🥰🙏
Gookceeeee Kubrailkan Magnezyum vermişti ama midem kaldırmadığı için içemiyorum ama mecburum sanırım artık yoksa dayanılmıyor 🥴
Aysenurozs Gookceeeee rica ederim magnezyumu da aksatmayın benim de çok bacak ağrım vardı maden suyu ve magnezyumla geçti çok şükür
Semaaaa1 Benimde sol bacağım ağrıyor uyuşuyor ama uyurken oluyor hep sol tarafa yatmaktan. Acaba sizin de mi öyle? Bunun içinde magnezyuma başlamak gerekir mi
Gookceeeee Semaaaa1 Bende dizlerimi hep kıvırarak oturuyorum belkide o yüzden ama doktora danışmakta fayda var sanırım
Gookceeeee Elifsntrk Çok geçmiş olsun size de her hamilelikte yaşanan bir durum sanırım çok şükür o günden sonra bir daha olmadı benim
Deletedmom_31 Nasıl bir ağrı sizinki? Benim bugün sanki bir yere çarpmışım da morarmış gibi ağrıyor bacağım yürürken. Ya da spor hamlığı gibi de diyebilirim😅
Gookceeeee Deletedmom_31 Benim ki sızı şeklinde oluyor ama sürekli olan bir ağrı geçmiyor gece boyunca sızladı durdu
Sersel_15 16 haftalık hamileyim benimde bi kaç gündür sağ bacağım aynı şekilde ağrıyor doktora gitçem üçlü tarama için bu şikayeti mi de söylücem bakalım