Arkadaşlar benim sürekli tekrarlayan bir enfeksiyon geçmişim var. 35+2 haftalık hamileyim. Doktorum suda eritmeli olan ilaçtan verdi 2 kere. Bu seferde SUPRAX-DT 400 mg vermiş. Hiç kullanmamıştım bunu galiba normal SUPRAX kullanmıştım. Bu ilacı kullananınız var mı ? Faydası oldu mu ?