Yarendemir_q Kızlar merhaba 1 ay önce adetin 3. günü prolaktinim 29 çıktı ( öğlen tok vermiştim) doktor ilaç vermedi sınırda dedi. Bu ay adet olmadan 1 gün önce test verdim aç karnına ve sabah 19 çıktı. Sizce düşmüş müdür?
Armess_loya Yarendemir_q prolaktin 26 üstü yükseklik olarak değerlendirilir. çok da yüksek değil senin ki, sadece prolaktini yükselten faktörlerden uzak dur. İncir, dereotu, maden suyu dar üst iç giyim, gögüs uyarılması ve stres… Geçmiş olsun 🌸😉
Aden58 Normal bence değerin ilaç içecek kadar yüksek değil yükselmedigi sürece sıkıntı yok takip et degerini gebe kalmak istiyorsan