Selam güzel anneler 22+4 olduk çok şükür ama dün gece uyandım karnımda bi kasılma kramp gibi böyle elimle dokunduğum da acıyordu nefes aldım verdim güçlü şekilde sonra sol tarafıma doğru yattım geçti ,bugün de yemek yerken karnıma agrılar girdi normal mi sizce.Bu durumu yaşayan var mı ?