bubuiledudu menessare benim de bat 25. Belirtim yok regl olacağım zaman da belirtim olmuyor bazen bel ağrım oluyor bir de bu gece sabaha kadar aşırı uyandım sebepsiz. İki kez tuvalete gittim.
Meneksekara menessare hayırlısı iki kere kaset test yapatım negatif çıktı adetim geçirilirse tekrar yapmayı düşünüyorm
menessare bubuiledudu ben regl olmadan üc gün falan önce karnım da sızı hani böyle bi şişlik oluyor bakalım artık kısmet inşallah vardır bu ay hepimizde bekleyiş zor Rabbim bekletmesin