Kızlar bebek istiyoruz bu 2. Ay deniyoruz Adetten 2 gün sonra kahverengi leke geldi ama çok az bi şekilde ertesi gün tekrar geldi yine çok az bi şekilde şimdi adetten sonraki 5.günüm yine geldi ve buda çok az yani bilye kadar falan kızlar sizce ne demek oluyor bu üstüne görmemi sizce daha önce hiç böyle bişey yaşamadım