Niss1 Kizlar hamileyken ombre yaptıran var mı çevrede yaptırılmaz hamileyken gibi söylemler var sizler yaptırdınız mı yaptırsam bir sorun olur mu
Duygucancan Niss1 doktorlar 3. Aydan sonra organik boyayla boyuya bilirsiniz diyolar ama önermiyolar da benım doktorum ben bile boyatmadım dedi eger dıp boyası yapmıcaksanız bence olur ben öyle yapıcam