Usnac1995 Kızlar göğüs ucumda çatlaklar oluşmuş bir kısmı sertleşmiş sanki. Nasıl geçer, deneyimi olan var mı. Korkuyorum bebek emince daha kötü olur diye. 38+2 deyim
Gmzttran_1 Usnac1995 ben 23 haftalığım ama benim hem kenardan hem de uçlardan oldu erken daha bu kadar çatlaması ama doktora danışcam 🤦🏻♀️
Edabykl Usnac1995 Benimde catladi gogus ucum boyle hafifte beyazlik vardi ucunda ve aciyodu gogus ucum lansinoh gogus ucu kremi aldm yaklasik 3 haftadir kullaniyorum çatlayam ucu beyaz olan yerler yavaş yavas kapanmaya basladi suanda dokununca hafif aciyo ama eskisi kadar değil bazen günde iki kere sürüyorum
Utkulu1 Usnac1995 şimdiden meme ucu kremi kullanmaya başlayın. Ben ilkinde çok acı çektim emzirme sürecinde. Simdi 1 ay önceden başladım kullanmaya
Usnac1995 Utkulu1 bilsem bende alırdım . Doğumum bugün yarın olacak. Eğer çatlarsa yara olursa bebek olunca alırım demiştim ama hiç düşünemedim şimdiden böyle olacağınj
Edabykl Usnac1995 bende ise yaradi yani kapanmaya basladi onceden dokunmadam bile sizliyodu simdi dokununca cok hafif sizliyo
Keskin6363 earth mama gögüs ucu kremi alın ve şimdiden başlayın ben öyle yapıyorum şuanda aslında gümüş kapakta aldım ama ikisini bir kullanmıyorum belki doğumdan sonra bir öneri 🤭