Lavinjanya21 banada yaptırın hiç mi gazoz içmiyorsunuz dedi yaşlı bir doktordu kendisi 😏 içmiyorum dedim kendim çok şeker tüketmem tiksinirim dhaa doğrusu öyle diyen doktora sizin anneniz yaptırmış mı ? Zararını faydasını görmüş mü dedim sesi çıkmadı zararı çok fazla araştırmanızı tavsiye ederim ben sabah aç karnına gidip açlık tokluk şeker ölçtürdüm ve şekerim düzenli çıktı muhakkak araştırın derim 👍🏻