Ormanmeyvelii uzun yzıcam okuyacak vaktin olur inşallah canım benim.
çok çok geçmiş olsun, ben doğum yapınca demiştin ya hikayeni okuruz diye benim hikayem de çok çok güzel olmadığı ve senin de zamanın az kaldığı için yazmamıştım. Boşver herkesin doğum hikayesi mükemmel olmak zorunda değil önemli olan bebeklern ve bizim sağlığımız şimdi sana ne desem diyeyim sen kendini üzeceksin çünkü ben de çok üzdüm, ama psikolojimi toparlamadıkça olumsuzluklar devam etti malesef. Evin içinde sekine aç tavsiye ederm ruhunu ferahlatsın inşirah dinle ben içimden okuyorum dua niyetine normalde lohusalıkta okunmaz derler ama dudak kıpırdatmadan okuyorum, eşime falan okutuyorum en olmadı.
Doğum süreci zaten sıkıntılı geçmişti benim de ya da benim canım çok tatlı olduğu için öyle hissediyordum. Bir de doğumdan önce eşim ufak bi kaza geçirdi maddi hasar dışında sıkıntı yok çok şükür ama o olayın üstüne benim doğum sancısı falan başlamıştı. Kazalı arabayla hastaneye gittk doğumdan sonra geldik daha bi korkulu oldum. Sonrasında da aşırı derecede kaygı yaşamay başladım sevdiklerimi kaybetme korkusu yaşıyorum o günden beri. Psikolog arkadaşımla konuştum çok normal travma yaşamışsın ama bunları kabul etmeye çalış aklına böyle kötü düşünceler gelmesi normal ama sen korktun diye kötü olmaycak hiçbir şey falan dedi biraz rahatlattı. Sürekli ağladım ilk iki hafta mutluluktan da ağladım korkydan da bebek sarılık oldu hastaneye yattık emziremiyorum süt sağarken ağlıyorum. Dün mastit tedavisi olmaya başladım. Neden benim başıma geldi bu diye ağladım ama daha beterinden korusun Rabbim diyorum bi yandan da herkes bi imtihan yaşıyor:(
Emin ol yalnız değilsin. Herkesin başına gelebiliyor her şey . mümkün olduğunca güçlü kalmay bebeğinle temas etmeye çalış. Onun sana senin de ona çok ihtiyacın var Rabbim çok yardımcınız olsun. Eğer kendini toparlanmış hissetmezsen çevrendekilerle konuşmaya çalış biraz aileler ağlama sütün kesilir falan diyolar ama ben ağlamak istiyorum bana izin verin diyerek ağladım ağlamak açıyo insanı.