enguzlhayalm_13 Adet olmam için ne yapmam lazım.3 aydır düzensiz adetlerim.Soğan suyu maydonoz vs de içtim masajda yaptım ama yok gelmiyor..:( Bu doğum kontrol hapı kullanıyolarmış kimisi aranızda kullanıp işe yarayan varmı ? Yada başka bişey yapan.
Duygucesur enguzlhayalm_13 burda sormak yerine bi doktora mı sorsanız acaba myom olabilir ne biliyim belki önemsiz biseydir belki önemli bazı şeyler soganla maydanozla olmaz
enguzlhayalm_13 Mahidedevran doktora gittim canım doktor adetinin 3.günü gel dedi adet olamayınca napıyım gidemiyorum mecbur.
berceste5155 enguzlhayalm_13 bir daha git doktora hatta başka doktora git 3 aydır beklediğini ama hala adet olmadığını söyle sana ilaç verecektir. Bende adet düzensizliğinden gittiğimde bana bu ilacı kullan adet görünce gel demişti.