Mebrure dlrterzioglu benim suni sancida kalp atisim yüksekti 7 saat sancı çektiğimde sanieim ama normal doğurdum hamileligimde batma nedeni ile kalp doktoruna gitmiştim Bi sorun görmemişti doktorlar duruma göre yönlendiriyor canım:)
dlrterzioglu Mebrure Kalp doktorunun görmesi şart dimi… Bulunduğum ilçede kardiyoloji de yok, mecbur ile gideceğiz … İnşaAllah bir sıkıntı çıkmaz teşekkür ederim 🌼