denizasigi trendyolda da e bebekte de var kızım 6 aylıkken hastanede yatmak zorunda kaldık o sıra hastaneden anne sütü yetersiz diye bilindik bir mama verdiler çocuğum 2 saat aralıksız iki büklüm ağlayınca hemen evolvıa getirttim eşime İnanın bebeklik boyunca hiç gaz sancısı çekmedik 👍🏻