Elo22 Merhabalar 6 gün arayla beta baktırdım ikisi de 1.20 çıktı yarın regl olmam gerekiyor ama eğer olmazsam bu değer yükselir mi ?? Bütün belirtiler var fakat regl de olamıyorum beta da yüksek çıkmıyor
Yeniiannecikk Elo22 ikiside 1.20 çıktı demişsin ama sanmıyorum 5 ve üstü hamilelik pozitif demek zaten Ama yine adet olamiyorsaniz tabi en azindan bı kan tahlili vermekte fayda var