Merhabaa
36+1.haftadan yaziyorum Sezeryan Gunumuzu aldik 😋
Burada o kadar cok sorunumu yazdim ki bu haftaya gelip de , doguma gun aldigimi yazmamak olmazdiii 🐝
Diyecegim su ki her kotu giden seyin bir sonu vardir.
Su anda rahim kisaligindan yatanlara ozellikle sesleniyorum : Sabrin sonu selametdir 💙 5-6 haftalik zorluk sizi guzel sonluklara getirecektir insallah 🥰
Bu arada 6 ekim sezeryan gunum 🙏🏻🧿