Berraeray1 Aşılamanın 11. Günü günlük pedimde yarısı kahverengi leke olmuş adet mi oluyorum neden olmuş olabilir
Deletedmom_85 Yerleşme kanaması da olabilir adette olabilir. 14.gün gebelik testi yaparsın netleşir. Gönlüne göre olsun inşallah ❤️
Deletedmom_85 Berraeray1 erken gebelik testinde varsa çıkar gibi geliyor. ama sen bilirsin, aksi durumda moralim bozulur modum düşer dersen biraz daha bekle