Betulhdvrd ah canım benim 😔 seni çok iyi anlıyorum, aynılarını yaşadım. Ben de kilo verdim ilk aylarda. İkinci trimesterın ortalarına doğru düzelmeye başladı. Tekrar yemek yiyebilmek, doyma hissi harikaydı. Kilo da alıyorsun üçüncü trimestera girdikten sonra merak etme😅