Minnieand kıyafetlerini 0 3 ay al canım yenidoğan alma.
Baştan bol gelecek sonra tam olacak..
Az da alma çok da alma ben mesela 8 tane 0 3 ay takım aldım hepsini giydik.
Beyaz zıbın 8 tane al en az çünkü altına yaptıklarında en çok o batıyor 😬iç zıbın ne kadar olursa o kadar iyi.
Çorap mutlaka olsun birkaç tane.
En miniklerinden al bazıları büyük oluyor sıyrılıyor.