Elifasyaaa Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık olucak anne sütü almayı bıraktı mama veriyorum mama olarak sma optipro 1 kullanıyorum bebeğim yeşil kaka yapıyor bu normal mi acaba sonradan düzelir mi o mamaya devam etmeli miyim başıniza böyle bişey geldi mi