Rugeyyerdem doktorun senin durumuna göre değerlendirme yapmıştır canım. Herkesin bünyesi ve vücut tepkileri bir olmuyor. Ben de zaman zaman hipoglisemi ve tansiyon yüksekliği de oluyordu. Kaşıntı da eklenince şüphelendi doktorum, tedbir amaçlı testleri yaptırmamı istedi. İnşallah doğumdan sonra rahatlarsın, allah bebeğini sağlıkla kucaklamayı nasip etsin🙏🏻🥰