pnrgzms Merhba bugun 37 haftalık olduk genel olarak 2/3 haftadır vajınasa agrı vardı ama bugn aksam ustunden beri cok zonkluyo yurudukce oturup kalkdıkca. Kasıklarmda yada belımde suan bı agrı yok. Bı dogum belırtısı olablır mi bılemedm ben de🙄
Nurr_1 pnrgzms 37+6 al benden de o kadar Ne gece yatabiliyorum ne gündüz oturabiliyorum hareket ederken aniden kasılıp kalıyorum sızısından ağrısından Napacaz bilmiyorum ya Rabbim yardımcımız olsun insallah 😒😒
BraAkayBulut eCeCik bende 36+4 oldum canım bende de var oturup kalkarken gece sağdan sola dönerken acaba kanala mı yaklaştıklar
eCeCik BraAkayBulut bende 36+4 oldum ama o kadar aman aman bi ağrım yok bugün çatı muayenem vardı hiç bebek kanalda falan demedi doktor bol yürüyüş merdiven in çık dedi sürekli
pnrgzms Sanırım oyle bu aksam agrım daha cok oyuzden bıraz heycanlandm. Som kasığa dogru daha cok agrı vuruyo
BraAkayBulut eCeCik bende salı günü gideceğim kontrole canım doktor bakmadığı için tahmini konuşuyorum ama alttan ağırlarım var yanı bacaklarımı kaldırırken falan da çok hissediyorum
BraAkayBulut eCeCik ay nasıl güzel bir haber inşallah bana da normal doğurabileceğim haberini verir doktorum 🤲🏻😍
asoplavix Benim de ara ara rahatsız edici bir bıçak saplanır tarzda ağrım oluyor ben de aşırı merak ediyorum içeride neler oluyor 🤪 inşallah iyi şeyler oluyordur 🤗