Selamcanim ben spinal doğum olmuştu ilk başta çok rahat ettim mesela suan için doğumdan hiç korkum yok çok rahatım ama doğumdan sonrasında ben çok zorlanmıştım psikolojik olarak da iyi olmadığım için kötü bi süreçti, insallah bunda hiç bi zorluk çekmeden Rabbim kolayca toparlanmayı nasip etsin diye dua ediyorum 🤲