ay bu hafta itibariyle bulantılarım azaldı çok şükür yediğimden içtiğimden bişey anlıyorum keyfim yerine geldi ya boğazıma çok düşkünüm ben. İcimde kıpırtılar hissediyorum ve cocugum olduguna da eminim bağırsak hareketiyle ayırt edebileceğimizi düşünüyorum ben artık gerçekten bir saniyeden uzun hareketleri zaten hissetmemiz cok normalmiş. Ben zayıf olduğum icin doktorum zaten hissedebilirsin artık dedi. Geçen gün bütün gece kıpraşıp durdu ve uyumadım sırf o hareketleri hissedebilmek icin ve bunun hissiyatı tarif edemeyeceğim kadar mutlu etti beni, onun varlığı nefesi herşeye değer şükürler olsun👼🏼💖 Bu arada kızım olacağını öğrendim ben 15. haftamda🫡