Leyla-ay-3023 Bebekleriniz nasıl siz nasılsınız Biz iyiyiz kilomuz 2700müş been nefes nefese kalıyorum artık ve cok yoruluyorum bir an önce doğurmak istiyorum artık cok yoruldum sizler nasılsınız
Bybrs Leyla-ay-3023 35+3 oldum gebelik şekeri tansiyon her dakika nefes aynı alamıyorum sanki boğazımı sıkıyorlar ritim 125 arka değil dışarda diğer odaya giderken yorulup ayaklarım tutmuyor ki bu durum 2 aydır var hayırlısı ile benim de 37 haftalık da sezeryan ama.kesin 22 sinde belli olcek
Rapunzelinanasi Leyla-ay-3023 en son 34 de gittik kilosu 2.500 dü. Şu an kaç bilmiyorum 🙏🏻 36+2 yiz. 3 gündür sağ bacağımda kalçamın birleştiği yer çok ağrıyor. Geceleri bel ağrısı falan çekiyorum. Zorluyor artık 😔
Leyla-ay-3023 Bybrs sizin. Neden sezeryan acaba benımkinin de kafası bir tık büyük diye sezeryan olabilir diyor dokttor
ysfysr 35 haftalığım ben de. Nefesim benim de yetmiyor ,kalbim pırpır, iki lokma yesem şişiyorum😞 evin işi yemek yapmak resmen zulüm gibi.Sadece yatmak istiyorum. Hayırlısıyla tamamlasak şu süreci 🙏🏻
Bybrs Leyla-ay-3023 tansiyon şeker baya rahatsız ediyor o yüzden hergun acilde yim tansiyon dan ağrılar da var