İyi akşamlar kızlar 37 haftalık olduk bugün. karnımda batma kramp gibi şikayetler için hastaneye gittim açıklık muayenesi yaptılar kendimi kastıgım için çok hafif bir acı hissettim. Merak ettiğim çatı muayenesi açıklık muayenesi ile aynı mı yoksa farklı mı ? Çatı muayenesi beni biraz geriyor acıkcası.