Nazliasel1 35 haftalık hamileyim dün kontrolüm de doktor bebek makat gelişli dönmezse 38. Haftada sezeryan a alırız dedi böyle olup bebeği sonradan dönen var mı acaba bu arada ilki normal dogumdu
Tasbebek Nazliasel1 bende 33 haftalığım son kontrolde aynı şeyleri söyledi doktorum ilk gebeliğim normal doğum çok istiyorum Allah herkese hayırlı kolay doğumlar nasip etsin