Tubidy SedanurAydnAta doktorum bal gibiydi ya 😍 doktor gibi değilde abla gibiydi. Doğum anımda sezaryen diye ağlamama rağmen almadı 😂 doğurursun 15dk da kestirip biçtirme kendini dedi ve doğurttu da 😂
Glcdmrdmr Tubidy oy yaaa 🤣🤣🙈 ama onlar kim bilir neler görüyordur normal geliyor artık onlar için böyle şeyler ay hocam özür dilerim pirt felan 😂 çok güldüm Allahta sizi güldürsün
Tubidy Glcdmrdmr ayyy sorma bide söylemesi ayıp lahana sarması yiyip gitmiştim Doğuma 😂😂😂 felaket üzerine felaket 😂😂 ama basur falan olmadım çok şükür bende lavmanın basur yaptığını duymuştum 🙈
Elyfnagme Lavmanda olsa zaten dogumlarda az biraz yine kacırıyoruz kızlar. Buda cok normal bişey. Cekinmeyin ıkının 😬
Tubidy SedanurAydnAta İstanbul Beylikdüzü Nihan tosun da yapmıştım ilk doğumumu canım şu an 28 haftalık olduk hala doktor arayışındayım 🙄
BraAkayBulut Tubidy ay kız ne çok güldüm Allah seni 😀😀 gerçekten doktor gibi doktormuş yaaa bayıldım muamelesine 👏🏻👏🏻👏🏻
Tubidy BraAkayBulut gerçekten çok şeker bi doktordu 💕 o güzel doktorlar güzel atlara binip muayenehane açtılar 😂 hala doktor arayışındayım 😂
YsmnNuh BraAkayBulut hayır yaşamadım çok şükür 😀 çünkü sancı çekerken akşama kadr da bisey yememistim