Kızlar beklenen gun geldı yarın sabah 9 gıbı allahın ıznıyle kucagında olucak kızım cok karıısk duygular ıcerısındeyım su an Hanı napıcam o ılk anda hanı ben hıc yenı dogmus bebek bıle kucagıma almadım alabılcekmıyım emzırebılcekmıyım kaygısı yasıyorum sizdede böyle oldumu kavusmak ıcın 9 ay bekledım sımdıde son saatlerde boyle dusunmeye basladım 🤦🏽♀️🤦🏽♀️