Kızlar 35 haftalık gebelikteyiz bir kaç gündür okuyorum bu haftalarda olanlarda süt sizintisi olanlar bile olmuş. Benim gogsum çok sis ve sertti 3 hafta önce biranda şimdi ve simdi milletten süt gelirken benim sadece göğüs ucumda gozenek gibi nokta nokta ama hicbisey yok normal mi bu göğsü büyük bir insanim gogus ucumda büyümedi sadece çıkıntı olarak biraz belirginleşti kızlar sütüm gelmez diye korkuyorum humananin çayına bile başladım süt bezlerim çalışsın diye bilgisi olanlar bir el atabilirmi