Umutluanne1 Arkadaşlar 17+0 haftam sağ kasıkta gerginlik hissi ve sanki kum torbası varmış gbi baskı hissi oluyor . Ağrım yok . Devamli olan birşey de değil gün içinde olup geçiyor bu normal mi sizce
Bebisinizz Umutluanne1 ya benimde sağ tarafımda bebeğin olduğu yerde bir şeyler oluyor bugün bende hatta acaba bebeği mi hissediyorum dedim 17+5 im bende
Umutluanne1 Bebisinizz minik kıpırtılar varsa bebiştir muhtemelen bende 2-3 gündür o kıpırtıları hissediyorum ama bu gerginlik hissi beni korkutuyor
Ahuum Umutluanne1 o anlamda demedim kız derken sana diyorum 😀😀 bebebiği hissetmeye baslıoruz onu dicektim :)
Umutluanne1 Ahuum haha ayy kafam dağıldı tedirginim onu bile anlamamışım 😀🙈İnşallah dediğin gibidir yaa tüp bebekle gebeyim aşırı korkuyorum bişey olacak diye . O mu ağırlık yapıyor acaba sağ kasığıma . Zaten ultrasonla bakarken de sağa daha yakın bakıyor doktor
Nurr_22_22 Umutluanne1 bebek kıpırdaniyor yavaştan bende geçen hafta başladım hissetmeye 17 Di şimdi 18 hafta olduk genelde gece yatınca daha çok hissediyorum 😊
Umutluanne1 Nurr_22_22 çok minik pıt pıtlar oluyor çoook güzel bir his onları hissetmek 🥰ama bu gerginlik hissi beni çok korkuttu akşama kadar elim karnımda bekledim hareket etsin diye
Ahuum Umutluanne1 bende o hep gerginlik hissi olsun istiyorum bebeğim dönüyor içimde öle olunca hissediyorum
Nurr_22_22 Umutluanne1 merak etmeyin benim de sol tarafımda oluyor kendini mi itiyor sıpa napiyor bilmem elimi koyunca düzeliyor 🥰
Umutluanne1 Yagmurrr98 aynen canım çok küçük pıt pıtlar kalbini dışardan nasıl hissediyorsan elimi koyunca . Bebişte aynı öyle oluyor 😍
Umutluanne1 Nurr_22_22 bak ya ordan oraya napıyorlar bilmem hareket ettikçe yanlış yere denk geliyor pozisyonları o yüzden gerginlik oluyor bizde demek ki 😀🥰
Mello29 Umutluanne1 Ben 15 haftalik hamileyim böyle uzandigim zaman karnimin sol alt tarafi sagdan daha siskin gibi ve sert oluyor bebis mi orda anlayamiyorum doktor ortada bebis diyor ama bi bakiyorum karnimin sol tarafı daha yüksek
eftelya721 Yagmurrr98 sol kış oluyr 🥰 benim sağda attı ilk atışı cinsiyete erkek erkek bebekler sağ tarafta oluyorlarmis
Umutluanne1 Mello29 erkek bebekler genelde sağda oluyor canım . Benim de sağ taraf sola göre biraz daha sert seninde muhtemelen öyle bir durum var biliyor musun cinsiyeti