Detaylı ultrason da plesanta displazik olduğunu söyledi doktor. Bebeği kapliyormus sağlık durumu şükür iyiymis ama gebelik zehirlenmesi yapabilirmis vs biraz geçmez bu durum vs gibi cümleler kurunca üzüldük Sonra dayanamadik 2 hafta sonra Ali acara gittik. Aynı şekilde plesanta olduğunu söyledi bebisin boynuna kordon dolaşmış ama korkma doğuma kadar kontrol altına alacağız gecebilir bu durum dedi. Düşük tehlikesi var kanaman gelmiş ama dışarı akmamis dedi fitil verdi 3 hafta sonra randevu verdi yüzde 20 riskin var korkma yüzde 50 felan değil Allah’ın izniyle aşacağız dedi beslenme programı ilaç vs verdi ne yapmam gerektiğini vs söyledi. Bizim için dua eder misiniz imkanınız varsa ayetel Kürsi veya yasin okursanız çok sevinirim. Böyle bir durum ile karşılaşan var mı 😏